Tävlingar :D :cool:

Hej allihopa.
Här kommer det tävlingar som jag har gjort (i bloggen).
Här är tävling nummer 1: klick .
På tävling nummer ett så står ju det: Om du kan svaren så kan du
om du vill leta efter min panda på Panfu, det behöver ni inte göra ;).
Jag gjorde tävling nummer 1 för länge sen, och ni kan istället kommentera
svaren på Tävling nummer 1 ;). Det kommer priser till den som vinner i alla
tävlingar :D. Och jag har gjort en kategori som heter: Tävlingar, istället för:
Tävlingar (Panfu), men den gjorde jag före dom andra tävlingarna.
Här är tävling nummer 2:  Klick .
Och här är den bästa tävlingen, som jag vill att ni jätte gärna är med i,
det är tävling nummer 3: Klick .
Dom tävlingarna kan ni vara med i om ni vill ;).
Hejdå allihopa. (P.s. om ni som är nya läsare, så kan ni om ni vill se det första inlägget:
Klick .)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0