TÄVLING 1 (PANFU)

Hej allihopa jag kunde inte vänta tills jag skrev not mer i bloggen.
Så jag funderade och kom på att jag skulle skriva och planera en tävling. =D
P.s. jag vet inte än hur man gör runda och gula smileysar......?
och i alla tävlingar så finns det saker man ska göra
och saker man ska fundera på (som frågor) och mer tävlingar.
Idag ska jag ha 3 frågor när ni kan svaren så kan ni om ni vill leta efter min panda på panfu.
Den hetter dizzed.
Jag är gämt inloggad i panfu i många världar.
Jag brukar mest vara i staden eller i djungeln eller i min träkoja
när jag spelar panfu. Frågorna är: fråga 1: vad hetter jag på riktigt:
Denise Dennis eller Disse eller Dizzed.
Fråga 2: vart jobbar jag i panfu: i resturangen ches bruno
eller i ett hotel eller i grottan eller i glass baren.
Fråga 3: hur många år är min kusin (nu får du jissa): 4,5,6,3.
Det var tävlingen för idag imorgon kanske det kommer en till tävling.
Kom ihåg när du kan alla svar så logga in på panfu och leta efter min panda.
Min panda hetter dizzed. Hejdå allihopa p.s. du kan okså seja svaren på frågorna
till min bästa vän på panfu hon hetter kirby8.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0