En tävling till:

Hej allihopa. Håll i er, tävling nummer 3 kommer ;).
Det kommer också priser till dom som vinner ;). Priserna
kan vara nånting av dom här:
En bild.
En intervju.
Om ni har en blogg så skriver jag den i ett inlägg.
Ett STORT GRATTIS!!!
Och mer ;).
Om ni kommer 1:a så får ni flera priser... Jag mennar......Ja ni förstår nog:
1:a får: En bild, En intervju, Om ni har en blogg så skriver jag om den MYCKET!!!, Ett JÄTTE STORT
GRATTIS!!!! Och kanske nåt mer ;).
2:a får: En bild, En intervju, Ett STORT GRATTIS!!! Och kanske nånting mer ;).
3:a får: En bild, Om ni har en blogg så skriver jag om den, Ett BRA GRATTIS!!!!
4:a får: En bild, om ni har en blogg så skriver jag om den och ett bra GRATTIS!!!
5:a får: En bild, ett grattis och om ni har en blogg så skriver jag om den.
Ja alla får bilder när dom vinner ;). Man kanske också får ett diplom :D.
Juste, jag glömde att berätta tävlings reglerna och vad man ska göra på tävlingen:
Vad man ska göra på tävlingen:
man ska skriva en hel saga som ska vara: spännande, rolig om man vill, inte jätte lång men lagom lång,
och så ska den ju ha ett lyckligt slut :D. Skriv så bra ni kan om ni vill.
Reglerna om tävlingen:
Man får inte skriva svärord i sagan. Det ska helst inte vara krig och blod och såntdär läskigt.
Skicka sagan med en kommentar.. Eller skriv den i din blogg men då måste du komma ihåg att kommentera att
du ska skriva den i din blogg. Den får handla om pricis vad du vill. Skriv inga fortsättningar om du inte vill det.
Ta helst inte sanna sagor som är läskiga. Ha kul med att skriva sagan.
Inte om reglerna och inte vad man ska göra i tävlingen:
Var helst med i tävlingen för att då skulle jag bli jätte, jätte glad.
Det ska vara minst 6 med i tävlingen så du kan be en kompis eller någon hemma att vara med i den :D.
Ja det var det jag skulle skriva idag jag kanske skriver mer senare eller i morgon.
Hejdå allihopa och jag hoppas att ni vill vara med i tävlingen då skulle jag bli jätte, jätte glad.

P.s. Det spelar ingen roll om ni har en panda på panfu eller inte om ni ska vara med i alla tävlingarna även att kategorin heter: Tävlingar (panfu) så kan ni ändå vara med i alla tävlingarna jag skriver som den här.

Kommentarer
Postat av: dizzed

Aj då. Jag glömde....Liksom men man får skriva hur lång saga man vill och även att ni inte har en panda på panfu så kan ni ändå vara med i alla tävlingar. Håll höjd.

//dizzed.

2011-02-06 @ 19:58:00
URL: http://dizzed.blogg.se/
Postat av: kirby8

Jag vill gärna vara med i tävlingen :). Men jag vet inte vad jag ska skriva för nånting :(. Snälla hjälp mig SNÄLLA!!!!!!

//kirby8.

2011-02-06 @ 20:13:42
URL: http://dizzed.blogg.se/
Postat av: dizzed

Jasså?

Bra att du sa det....Om en stund så har jag kanske skrivit lite hjälp till dig i bloggen ;).

Hejdå.

//dizzed.

2011-02-06 @ 20:16:46
URL: http://dizzed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0