Välkommen till min nya blogg!

Bild på mig

Hej och välkommen till min nya blogg =) :-)

jag ska försöka att skriva i bloggen varje dag om jag hinner.

Det jag ska skriva i bloggen är: om mig skälv,

vad som har hänt med min panda eller vad jag ska göra på panfu,

pppppssssssstttttttt hemliga saker i panfu ska jag okså berätta. =)

Min panda på panfu hetter dizzed som ni förstår. Jag är 9 år

och bilden till den här bloggen är jag =) (på riktigt.)

Minna bästa vänner på panfu hetter kirby8 och walle.E

och nu ska jag skriva lite om mig själv: =)

favorit färg: Gul

min favorit matt: kanske pankaka.

Minna bästa vänner (på riktigt): en bra vän som hetter Wilma

och en annan bra vän som hetter Anna.

Minna favorit djur: drakar katter och spekhuggare (och alla andra farliga och söta djur.)

Det var lite om mig jag skriver mer imorgen eller ikväll hejdå

p.s.  jag vill ha många snälla, roliga och hjälpsamma vänner på panfu :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0