Hej angry birds :D och H.A.B klubben

Hej allihopa. Rubriken heter Hej angry birds :D och H.A.B klubben och det
är för att det här är en tävling. Dom som vinner tävlingarna får ett pris som
på tävling nummer 1 och 2 då får man ju okså ett pris :). Det man ska göra
på den här hemliga tävlingen är att man ska klura ut varför rubriken heter Hej
angry birds :D och H.A.B klubben du får välja mellan: 1. Dizzed ska göra klubben
H.A.B som betyder Hej Allihopa Bra dag,2. dizzeds favorit spel är angry birds på en
iPhon och ska göra klubben H.A.B som betyder Hej Angry Birds, 3. dizzed gillar arga
fåglar (som betyder angry birds på engelska) och ska göra en klubb om arga fåglar, 4.
En saga kommer att heta Hej arga fåglar :D och H.A.B klubben, 5. dizzeds favorit spel
på en iPhon heter angry birds och hon ska göra en klubb om dom. Det var det ni kunde
välja och den här tävlingen är svår så vinnaren får ett bra pris. För att gå med i tävlingen
så........alla är redan med i den sig svaren 1 eller 2 eller 3 eller 4 eller 5 på en kommentar
om du vill. På den här tävlingen så ska man tänka efter mycket om ni vill ha svaret på:
gillar jag spelet angry birds På en iPad läs då blogg inlägget iPad och kommentera på just
det här inlägget på svaret. Hejdå allihopa. P.s. om du behöver hjälp så kan kirby8 eller jag
hjälpa er på panfu.

Kommentarer
Postat av: Pekka

Jag gissar på nummer 2!

2011-01-17 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0