MineCraft Tips!! :D Igen! ;)

Hej alla! :D
Nu ska jag ge er lite fler Minecraft tips, hehe! ;)
Ni kommer till dom förra Minecraft tipsen HÄR!
 
Ett tips här då: Om du har på Surviver (?) World och INTE vill att ditt hus ska förstöras (Av alla dessa Creepers!! xD ) så har jag ett tips till dig: Bygg ditt hus på ett träd, gör så att inget annat monster kan komma upp och sen kan du bara bygga ditt hus på trädet, fritt från andra monster och sånt!! xD
 
Men om du ska gräva i en gruva, gå på jakt eller nåt, så borde du ta med dig dethär:
1. Vapen så du kan försvara dig (Som te. x Hacka, Svärd, Pilbåge och sånt! xD )
2. En massa mat, helst grillad! ;)
3. Kläder som håller bra! ;) (Som man kan göra av läder, guld, järn eller diamant! ;) )
4. Bygg block, så du kan försvara dig lite mer! ;)
5. Ett husdjur vid din sida, som katt eller en Varg!! xD
 
 
Ja, men det var dom tipsen, det! ;)
Kommer säkert tipsa om mer, men hittar inte på några fler tips just nu! xD
Men hoppas ni blir nöjda! ;)
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0