Förlåt, spelade Panfu Jumper

Hej alla!
Förlåt för att jag (Jag är kirby8)
inte har bloggat på ganska länge... :(.
Mitt senaste inlägg var:
Klicka Här!
Men det är för att när jag läste Panfu bloggen
på ett inlägg (Som du kommer till HÄR)
så står ju det att den bäste Panfu Jumper sökes....
Hehe.... Det är alltså en täving på vilken som är bäst
på Panfu Jumper och man vinner ett guldmedlemskap GRATTIS!!!!
Så jag har varit lite upptagen med att spela, spela, och SPELAT Panfu Jumper!
Jag vill ju så gärna vinna ett grattis guldmedlemskap :(.... Men jaja!
Jag ska skriva fortare lovar jag! :)
Hejdå!, ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0