Kirby8 GP

Hej alla!
Kirby8 här ;).
Ja, som måånga vet så får ju dom som inte är GP (Guld panda)
dom får vara Guld panda i 3 dagar!!!!! :D.
Dizzed har nog inte märkt det eftersom att hon är guldpanda sen 24/10 :S...
Men jaja :D.
Jag får ÄÄÄNTLLIGEN vara Guld panda i mer än 1 dag :D.
Och här är några bilder som jag brukar ta på mig när jag är guld panda:


Hihi :P :D :) ;).

När jag är utkläd till en hund så brukar jag vara liten :D.

:D :P :) ;).

Där är jag som stor hund med Blue Muke Upp eller vad det hette på mig ;)...... och jag vet inte Varför
jag gjorde den smileysen :P.


Äventyrs flicka ;).

Andra GP kläder :P.
Om ni inte visste det så är jag en Stal flicka :P ;).
Här är jag i stalet med min häst på Panfu:

Om ni undrar varför det är en grön ruta och en fjäril i på bilden så är det bara så att den lilla grejen kom utanför Panfu-bilden eller hur man ska förklara :S....
Jaja, det var det ;).
Det kommer kanske fler bilder imorgon ;).
Och dom där 3 GP dagarnabörjade på Onsdag denna vecka (Vecka 11 tror jag) och den slutar imrogn :( (Fredag).
Hejdå allihopa!

Hehe ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0