Idag! xD

Hej alla! 😄
Jag har Àntligen fÄtt köpa World Of Warcraft: Mists Of Pandaria, och ja, det Àr SKIT KUL!!! xD

Som ni kanske visste sĂ„ har jag haft gratis versionen först men nu köpte jag den, hehe! 😈

Min favorit karaktĂ€r Ă€r nog Worgen, jag ÄLSKAR dom! xD

Ahja, nog om det, jag ska FÖRSÖKA att uppdatera mer, vet att jag brukar sĂ€ga det ofta men ahja, vem bryr sig..

Har bara varit JÄTTE förkyld och sĂ„ just nu! xD

Ahja, Bloggarera senare, HEJDÅ!!! xD


Hehe, ja... Det Àr typ sÄnna hÀr bilder jag har i min kamerarulle! xD

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (det Àr bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du sÀga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jÀtteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0