Idag!! xD

Hej alla! 😄
Ja, jag kommer försöka att blogga varje dag och sÄ! ;)
Men det Àr mycket med skolan och sÄnt dÀr, men jag SKA förbÀttra mig! xD

Jag Àr typ beroende av World Of Warcraft, det Àr sÄ kul! xD

Min Worgen Àr en krigare, jag vet att krigare tar mer skada och inte Àr lika bra som dom andra, men det Àr dÀrför jag valde att vara just en Krigare, det blir mer utmaning, och jag Àlskar att slÄss! xD

Ok, mÄste nog lÀgga mig snart, det Àr skola imorgon och sÄ! -.-

Men i helgen kommer jag blogga mera, och nu menar jag det! ;)

Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD



Haha, dethÀr Àr sÄ jag! xD

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (det Àr bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du sÀga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jÀtteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0