Idag! xD

Hej alla! 😄
Ja, jag ska försöka att blogga mer, det kommer! ;)

Har bara haft fullt up just nu, men det blir bÀttre! xD

Jag gick med i en Guild i World Of Warcraft, Beacuse why not? 
Och det var faktiskt riktigt kul! xD

Bara... NÄnting helt Random eller nÄt! xD

Imorgon har jag skola igen... Yay? -.-
Jag har en massa lÄngdagar och sÄnt sÄ... Ja...

Men jag kommer klara mig genom denhÀr veckan! xD

Iallafall, mÄste sova nu, det hÀr var ett Random inlÀgg eller nÄt! xD

Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD


Jag bara hittade denhÀr bilden och tyckte att den var helt AWESOME! xD
DethÀr borde vara en Anime typ!! xD
Mina favoriter hittills Àr nog Stephano och Piggeh för att, ja, dom Àr Awesome! xD

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (det Àr bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du sÀga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jÀtteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0