BĂ€ttre Uppdatering, MineCraft Och Lite Andra Saker! xD

Hej alla! 😄
Kul att se... Eller ja, skriva till er igen! xD
Ja, jag hĂ„ller med om att det har varit en dĂ„lig uppdatering och sĂ„, men jag ska förbĂ€ttra mig, ok, och nu menar jag det, OK!? O.O 

Har ni förresten sett den nya MineCraft uppdateringen? :D
Jag och sÀkert mÄnga andra MineCraft fans har vÀntat pÄ den jÀtte lÀnge!! xD

Vill inte berÀtta för mycket ifall ni inte har sett den Àn! ;)

Men iallafall, imorgon ska jag till stan hela dan sÄ det kanske inte blir sÄ mycket uppdatering dÄ, bara sÄ att ni vet! xD

MÄste iallafall lÀgga mig nu, det Àr skola imorgon och sÄ! -.-

Ahja, Bloggarera senare, HEJDÅ!!! xD


Naaaaw!!! xD

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (det Àr bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du sÀga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jÀtteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0