BĂ€ttre Uppdatering KOMMER! xD

Hej alla! 😄
Ja, det kommer bÀttre uppdatering pÄ bloggen, det har bara varit vÀldigt mycket i skolan och sÄ! ;)

Har skit mycket lÀxor och prov och... Allt detdÀr jobbiga skiten, sÄ jag har varit rÀtt upptagen! (Och sÄ har jag spelar World Of Warcraft en hel del... xD)

Jag ska försöka uppdatera mer, varenda dag, minst 1 eller 2 inlÀgg varje dag, OK!? xD

Ok, mÄste gÄ och lÀgga mig nu sÄ att... Ja! Voff! xD

.....
...Jag vet inte ens! 

Ahja, Bloggr mera senare, HEJDÅ!!! xD


Ok, blev ingen YouTube bild just nu, men denhÀr Creepern va sÄ söt.... Jag vill ha en sÄn! >:D

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (det Àr bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du sÀga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jÀtteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0