Idag! xD

Hej alla! 😄
Ska försöka att blogga mera, ok? ;)
Iallafall..... Ok, jag bet inte riktigt vad jag mer ska sÀga men imorgon LOVAR jag att försöka uppdatera mera! xD

Ok? ;)

Har nyss spelar klart The Walking Dead season 1 och seriöst, jag ville bara nĂ€stan grĂ„ta! 

Gud... Jag ville aldrig att han skulle dö och.... Ah! 😣

Ja, jag Ă€r Ok...... 

Jag Àlskar det dÀr spelet, det Àr en sÄn fantastiskt historia och kul att spela och... Ja! xD

Ok, jag ska sluta, förlÄt! xD

Jag ÄLSKAR förresten World Of Warcraft ocksĂ„, min Worgen har kommit till level 41 nu! >:D

Ok, ok, jag mÄste gÄ och lÀgga mig... Hehe! xD

Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD


Haha, denhÀr bilden var sÄ gullig! c:

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (det Àr bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du sÀga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jÀtteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0