World Of Warcraft!!! :D

Hej alla! :D
Sitter här framför datorn och äter melloner!! :D Freakin älskar meloner! :)
MEN VET NI EN SAK JAG SÅÅÅ VILL HA!?!? Jo, World Of Warcraft!!! :D
Har sett trailern.. Jag vet inte HUR många gånger!!! :D
SÅ AWESOME!!!! :D
 
ÄLSKAR Fantazy, vet inte varför, det är något speciellt med det som jag inte kan motstå! >:D
Eller ja... Haha!! xD
 
Vill så gärna ha det.. Ser ut som typ världens bästa spel nästan!!! D:
Jag har bett min mamma att köpa det åt mig men.. Jag tror inte att jag får det! xD
GAHHH!!! Vill så gärna ha det!! xD
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De spelet är ASKUL!!! :D

Svar: Haha, bra!! xD Vill så gärna ha det...
Dizzed och kirby8

2014-05-06 @ 22:28:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0