Varför Jag inte Har Kunnat Uppdatera Så Mycket Här...

Hej alla! :D
Ja, som ni kanske har märkt så har det blivit lite dålig uppdatering här, dellvis på grund av att jag inte kan sluta spela World Of Warcraft! xD
 
Men också för att det snart är sommarlov, och tills dess så måste jag förbätra mina betyg i skolan (Har typ en massa himla F och E:n!! xD ) så det är ju väldigt viktigt!
 
Så det är nog det värsta problemmet just nu, och när jag har pluggat klart är jag för trött och så! :S
Ska försöka iallafall att bli bättre, men ni förstår väll att det är viktigt att förbättra sina betyg, hoppas jag! ;)
 
MEN i Sommarlovet, så har jag MYYCKET mer tid, så då kommer det MYCKET bättre uppdatering! ;)
Fast nu kanske nån gång så behöver jag ta en paus då och då...
 
MEN KOMIHÅG: Jag gör mitt bästa! ;)
Ahja, ska spela mera nu! xD Är helt galen i detdär spelet asså...
Kolla inlägget under! xD
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0