Tips På Videos?? xD

Hej alla! :D
Har typ inget vettigt för mig.. Så ja... Hehe! xD
 
Om man förresten inte klarar av en bana i ett spel eller åt sånt där så säger jag bara: Ge inte upp! ;)
Fortsätt spela och spela, om du ger upp kommer du ju aldrig klara den! xD
Fast ibland behöver man ta en paus.. Sen när man kör igen så blir man bättre! ;)
 
Vet inte ens varför jag berättar det nu men.. xD
 
Är det förresten nåt som ni vill ha tips på? Kommentera!! xD
Och kommentera gärna video förslag! xD
Kommentera, kommentera, KOMMENTERA, du får vara Anonym! ;)
 
Kolla inlägget under! :D
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör mer Minecraft tips helst!! :D

2014-05-24 @ 16:02:49
Postat av: Anonym

Kan du inte göra nån sminkvideo ellr nåt! :D

Svar: Nej, nej, snälla, Inga sminkvideos nu!! xD
Dizzed och kirby8

2014-05-24 @ 16:03:27
Postat av: Pumpkin

Gör mer spel tips!!! :D

Svar: Haha, det ska jag!!! xD
Dizzed och kirby8

2014-05-24 @ 16:04:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0