Godnatt... Tror Jag! xD

Hej alla! 😄
Idag, som sagt, sÄ var jag i stan! xD
Fick inte köpa nÄt spel, hade inte rÄd! D:

Iallafall, idag i skolan sÄ pratade vi om sprÄk, eftersom eget sommarlovet sÄ börjar jag 7:an och ska vÀlja ett till sprÄk..

Jag valde seriöst Franska bara för att Stephano Àr en fransman!!! xD

Herregud... Jag behöver hjÀlp! xD
Imorgon kommer jag ha MYCKET mer tid, sÄ dÄ kommer jag uppdatera MYCKE mer!! xD

Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD


Haha, dethÀr Àr jag nÄr nÄgon ens sÀger det! xD

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (det Àr bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du sÀga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jÀtteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0