Idag!! xD

Hej alla! :D
Gahh.. SÅ ju att jag skulle blogga MYCKET mera idag! Har inte kunnat, förlåt! :(
Det är för att jag har ont i magen och huvudet och det har jag haft hela dan! 
Men LOVAR att jag kommer att blogga mer när jag mår bättre! ;)
 
Har spelat en massa spel (Som vanligt? xD ) 
Och nu är jag fakiskt... Hungrig! :S
Inte för att det är något intressant men.. xD
 
Är det bara jag som har tröttnat på alla Selfies?? Har sagt det här innan men..
Liksom, OK! Du kanske kan posta NÅGRA Selfies, men när du nästan hela tiden postar Selfies liksom... VA!?
OK, vi fattar, du är skit snygg eller vad du nu vill, VI FATTAR!?
Förlåt... Förlåt.. Det är inget fel med Selfies såklart! :)
Blir bara lite trött på sånna ibland...
 
Jag tror nog faktiskt att jag är den enda tjejen i min klass som är en Gamer! xD
Alla andra är mer... "Smink och Mode!!" Jag menar... Tillochmed Paolina är sån! xD
Jag och Paolina är typ helt olika nu när jag tänker på det! xD
Fast vi har typ samma humor så... Ja! xD
 
Ahja, ska spela mer spel och kolla på mer YouTube nu... Och kanske göra en macka! xD
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0