Idag!! xD

Hej alla! :D
Hinner inte med något annat just nu så.. Ja! xD
Men idag var det en SKIT dag i skolan, vilket det nästan alltid är men ja! xD
Så nu när jag kom hem åt jag en massa mat och spelade spel! >:)
 
Har förreste fått World Of Warcraft nu!!!!! xD
Eller ja.. Gratis verisionen eftersom jag inte har några pengar kvar, haha!
 
Så det har jag spelat EN MASSA!! xD
Vilken är din "Favoritkaraktär" då? Oj, det finns en massa! xD
Älskar Nattalverna, och alla dom andra såklart, men jag tror nog jag mest gillar Worgen!! xD
 
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0