Dag 1, Skit Kul Dag! xD

Hej alla! 😄
Är pĂ„ klassresa nu.. Och... DET ÄR SÅ KUL!!! xD

Vi har testat en sÄn hÀr Lazerdoom hela min klass, killarna mot tjejerna, det var SKIT kul!!! xD

Jag har aldrig sprungit sĂ„ dĂ€r mycket nĂ„nsin tror jag, det var skit varmt och jag blev nĂ€stan alldeles yr... Men det var SÅ vĂ€rt det!! xD

Jag sköt flera och dom fick typ damp! xD

Sen efterrÄt hade jag Sumo brottnings match mot Ajdahow (En av min kompis som kommer vara med i en kommande video faktiskt!)

Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (det Àr bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du sÀga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jÀtteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0