Idag...

Hej alla! 😄
Skriver dethÀr pÄ mobilen, för att jag var hemma ifrÄn skolan idag och min mamma sa att jag INTE fick anvÀnda datorn idag!
.......
...Som tur Àr sÄ finns YouTube som mobilapp! xD

Men iallafall, idag sÄ har jag fÀrgat hÄret till orange DipTye igen dÄ! xD

Vad ska jag sÀga? Blev riktigt nöjd med det! xD

Sen har jag rÄkat sova i typ en timme... -.- ..

Jag hatar nĂ€r man rĂ„kar sova pĂ„ dan... Vet inte varför.. 

Men det var det jag skulle sÀga! xD
Kolla inlĂ€gget under! 😝👇
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD



Kommentarer
Postat av: Pumpkin

FÄr jag bara frÄga dig en sak? Hur frÄgade du dina förÀldrar om du fick börja med YT? :)

Svar: Haha, jag frÄgade inte ens!! xD Bara startade en YouTube kanal!! xD Ska INTE lÄta nÄgon stÄ ivÀgen för mina drömmar! ;)
Dizzed och kirby8

2014-05-12 @ 22:15:47

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (det Àr bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du sÀga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jÀtteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0