Frågor!! xD

Hej alla! :D
Fick nyss en massa frågor från en Anonym (Tack!! :D ) som jag tänkte svara på! ;)
Så.. Då kör vi helt enkelt? ;)
 
1. Vad Är Din FavoritMat?

Svar: VÅFFLOR!!!! :D Haha!!! xD
 
2. Är Du Populär I Skolan?

Svar: 
Skojar du? xD Haha, nej det är jag inte! xD Jag är typ den enda tjejen i skolan som är en Gamer, haha!! xD Är även för blyg för att prata med några! xD Men det är helt OK! ;)
 
3. Vad/Vem Brukar Du Se På På YouTube?

Svar: 
Brukar oftast se på Spelvideos faktiskt! xD Det är dom som är roligast, enligt mig hehe! ;)
Men om du menar YouTubare så ser jag nästan alltid på PewDiePie, han är min ABSOLUTA favorit!! :D
Och så ser jag på Cryaotik, CutiePieMarzia, Smosh, PewDiePie (Hehe.. xD ) och mååånga fler! ;)
 
 
Tack för alla frågor, om ni undrar något mer så är det bara att kommentera, du får vara Anonym! ;)
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
Denhär bilden är såå gullig!! xD Hehe, Cry och Pewds!!! xD
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser du på dom? O.O DU ÄR JUE BÄST!!!!!!! :D

2014-05-09 @ 16:02:46
Postat av: Pumpkin

Haha, älskar också dom YouTubarna!!! xD

2014-05-09 @ 16:03:15
Postat av: Mille

Ser du på Smosh och PewDiePie?

Svar: Haha, ja? xD Dom är ju ASGRYMMA!!!! xD
Dizzed och kirby8

2014-05-09 @ 16:13:11
Postat av: Mille

Jag menar, de e ju Awesome!!! :D

Svar: Haha, ok!! xD
Dizzed och kirby8

2014-05-09 @ 16:49:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0