Fake "Girl Gamers"

Hej alla! :D
Tänkte berätta lite om "Gamer Girls" om ni är OK med det? ;)
Iallafall, Gamer Girl kallar sig vissa tjejer som spelar en massa spel, faktiskt fattar jag inte varför man kallar sig för "Gamer Girl" då, liksom..Om du gillar spel så Who Cares om du är en tjej eller inte, vi alla är Gamers! ;)
Men dom flesta tjejer spelar spel BARA för att typ inponera på andra! Det är jag SÅ trött på!!!
 
Dom låtsas att dom vet allting om spel och så, när dom typerna av tjejer är bland killar snackar hon bara om spel, sen, när hon är bland tjejer låtsas hon som om hon inte vet nånting om spel, och LÅTSAS tycka om smink och sånt istället! 
Liksom.. WHATA!? O.O
 
Oftast kan dom inte ens nåt om spel, dom bara låtsas det! xD
Det tycker jag är så idiotiskt bara... AHH!!!!!!!!
 
Och dethär med att dom kallar sig själva för "Girl Gamers"... Snälla... Bara.. Snälla....
Kalla dig bara för Gamer om du är det!!
 
Som ni kanske förstår så är jag lite trött på sånna, hehe! ;)
Själv spelar jag en massa spel, ja, jag är en Gamer, och det är jag stolt med att va! xD
 
Vet att allt dethär kanske låter HELT ologiskt, men en sak vill jag säga till er: Va den ni är! ;)
 
Jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig, det är liksom.. Jag som bestämmer över mig själv!! ;)
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du skriver ju nästan alltid att du är en "Girl Gamer"!!!

Svar: Haha, det gör jag för att göra narr av det!! xD (Inge illa menat alltså! ;) )
Dizzed och kirby8

2014-05-01 @ 17:57:02
Postat av: Anonym

Ahaa.. Då fattar jag! :D

Svar: Haha, bra! ;)
Dizzed och kirby8

2014-05-01 @ 18:08:28
Postat av: Pumpkin

Tycker också sånna är så HIMLA jobbiga! -.- XD

2014-05-01 @ 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0