En Bra Dag!!! xD

Hej alla! :D
Idag var jag hemma ifrån skolan, mådde dåligt på morgonen men nu mår jag bättre!! xD
Har spelat en massa World Of Warcraft nästan... Hela dan!! xD (När jag inte kollade på YouTube! xD )
 
OCH så kommer nya sässongen (Best spelling EVER) av The Walkin Dead idag!! xD (Tror jag)
Även fast jag inte får spela det för min mamma ( -.- ) så väntar jag bara på att se det när ngon av mina YouTubare spelar det!! :D
Haha, gud vad Egoistiskt jag lät där! xD "MINA YouTubare" men ni fattar!! xD
 
Nu väntaer jag bara på att få TV:en... 
Medans tror jag nog att jag ska spela mer World Of Warcraft!!! xD
Herregud.. Börjar bli besatt av detdär spelet.. Men det är SÅ kul!!!! xD
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0