Dagen Idag! xD

Hej alla! :D
AHHH!!! Det är bara 2 dagar kvar till Klassresan!!! xD
Längtar så HIMLA mycket, ni anar inte!!! xD
 
Vi ska till Göteborg och.. AHH!!! xD
Ok... Lugna ner dig, Dizzed....
(Ja, jag pratar med mig själv ibland... Jag måste skaffa fler vänner! xD )
 
Iallafall, idag har det väll varit ganska bra och så! xD
Vet att det inte kommit en video på.. SKIT länge, Förlåt!
Har tagit.. En VÄLDIGT lång paus, hehe... xD
 
Ahja, kommer göra mer speltips snart, jag har varit mycket uppdatgen med skolan och så!
MEN jag har ledigt resten av veckan så...
JAG KAN GÖRA VAD JAG VILL NU!!! >:)
 
OCH så har jag ingen läxa... Tror jag!
Så nu kommer det MYCKET mer uppdatering! ;)
Även fast jag kommer åka på klassresan i Göteborg på Torsdag, MEN DET HINDRAR INTE MIG FRÅN ATT BLOGGA!!!! :D
 
Ahja, Bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0