YouTube!! xD Jag menar.. Godnatt! :D

Hej alla! :D
Ska typ bara.. Säga godnatt till er eller nåt vet inte! xD
Om ni inte redan sover.. Fast om ni redan sov så skulle ju ni inte läsa dethär.. 
Em, hursomhelst, imorgon är det FREDAG!!! xD
WOOHO!!!! FRIDAY!! xD FRIDAYS WITH PEWDIEPIE!!! xD  :D
Haha, ja, men efter skolan imorgon så kommer det MYCKET roligare inlägg än vad det var idag! xD
Och KANSKE en ny video! ;)
 
FÖRRESTEN, har ni hört dethär om Guldtuben? Att alla svenska YouTubare tävlar mot varandra med chansen att vinna årets bästa YouTubare, och det finns typ flera stycken olika kategorier! :D
Årets Bästa Gaming Kanal!
Årets Stjärnskott!
Årets Humor-Kanal!

Och en massa fler! ;)
Lugna er, jag kommer inte tigga er att rösta på mig, nej, nej, det går inte ens att nominera fler YouTubers länge, nu är det fyra svenska YouTubers i varje kategori som tävlar mot varandra! xD
 
Jag har typ.. Sett alla videos, hehe, jag väntade spänt på att PewDiePie skulle komma upp som "Årets Bästa Gaming-Kanal" och det gjorde han!! xD
Med tre andra, som han nu tävlar mot! ;)
GO PEWDIE!!! xD
 
Hehe, ja! xD
Men nog om det, glöm inte alla videos som kommer upp.. Snart antar jag! xD
 
Så missa INTE det! ;)
 
Ahja, bloggar mera imorgon, godnatt hörni! ;)
HEJDÅ!!! xD
Märkte att PewDiePie brukar säga "Stay Awesome" som jag gjorde förut! xD Hehe.. xD


 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Åh, synd att du inte kom med, hade röstat på dig! c: XD och rubriken är bara för mycket "YouTube.. Jag Mnar Godnatt" haha, me every night! XD

Svar: Aww, Tack! :D Men PewDiePie är den bästa YouTubaren jag vet!! xD Så han ska vinna! >:)
Dizzed och kirby8

2014-03-20 @ 22:30:49
Postat av: Pumpkin

Hade nominerat dig för "Årets Bästa Gaming-Kanal" såklart! c: och "Årets Stjärnskott" för att du är bäst!! :D

Svar: Aww, Tack så mycket!! xD Kan inte fatta att du ens röstade på mig, det betyder väldigt mycket ska du veta!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-20 @ 22:32:53
Postat av: Cutie

FRIDAYS WITH PEWDIEPIEE!!!! haha, du anar inte hur mycket jag skrattade när jag läste det!! :D

2014-03-20 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0