YouTube = Awesome! xD

Hej alla! :D
Hörni, jag har märkt en sak... Jag har inte kollat på PewDiePie på 2 dagar!!!!
Holy Shit, det kanske är därför jag har varit så deppig dom senaste dagarna? xD
 
Så idag har jag typ kollat igenom alla hans videos!! xD
PewDiePie är BÄST!! xD
Han är Awesome! xD
 
Jag är typ.. Ett av hans största fans, en Bro!! xD
Haha, alla andra tjejer är typ fans till One Direction, Justin Bieber eller nåt sånt, jag är ett fan till PewDiePie och Cryaotic!! xD
Wow, första gången jag skriver Cryaotic istället för Cry!! xD
 
Ahja, har själv förresten märkt att det varit lite dålig uppdatering dom senaste dagarna, MEN jag ska bli bättre! ;)
Har försökt att spela in videos hela dagarna så.. Ja! xD
Men jag LOVAR att uppdatera bättre nu, från och med nu!! xD
Jag ska iallafall försöka, men inget är viktigare än ni, läsare och även... DizzedArmy!! xD
 
Ni har börjat kalla er för DizzedArmy... Ganska coolt faktiskt! xD
Liksom.. Har alltid drömt om att ha en Arme, och nu har jag det!! xD
Eller ja.. En Arme med typ bara.. 5 medlemar eller nåt! xD
 
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!!!! xD
 
 


 Denhär bilden är så gullig!! xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, trodde det var nåt allvarligt när du skrev "Jag har tänkt på en sak.." och så var det bara att du inte hade sett på Pewds!! XD och då fick du typ världens panik eller nåt sånt!! XD så känner jag när jag inte ha kollat på dina videos!! c: DizzedArmy!! XD

Svar: Haha, ja! xD och TACK!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-18 @ 20:17:57
Postat av: Cutie

Ja, du är också en Bro!! xD "BroFist"

Svar: Haha, ja! xD Brofist på dig med!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-18 @ 20:19:36
Postat av: Anonym

Vad är DizzedArmy för nåt? xD

Svar: Det är typ mina.. "Fans" eller vad man ska säga! xD Som har börjat kalla sig för DizzedArmy!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-18 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0