Videos På Gång! xD

Hej alla! :D
Först vill jag bara säga att jag har hittat ett skit läskigt spel som jag ska göra en spelvideo av! ;)
Jag har inte testat det innan men jag visar när jag testar det FÖR FÖRSTA GÅNGEN i min skräck spelvideo! xD
Hehe.. Jag kommer skrika typ hela tiden!! xD
Vilket spel får ni veta först då! xD
 
Och vad som mer kommer snart är veckans/Förra Veckans Super Lördag!! xD
Yay!! xD
Shit vad jobbig jag måste ha varit när jag bara har sagt "Veckans Super Lördag kommer snart" hela Freakin tiden förra veckan!! xD
Men den kommer snart, så håll ögonen öppna! ;)
 
FÖRRESTEN, efter svaren till frågestunden så kommer jag att starta en "Sanning Eller Konka" grej!! xD
Alltså, ni ska kommentera Sanning eller Konka (Och ja, nu säger jag "Konka" istället för "Konsekvens") frågor så gör jag dom i en video!! xD
Så svaren till frågestunden ska jag försöka göra klar så snart som möjligt, är så spänd på Sanning Eller Konka grejen!! xD
 
Shit, vad mycket det blir!! xD
Förresten, en sak som jag kom på när en "Anonym" kommenterade det, är att jag nästan alltid säger "Skit" xD
 
Ahja, blogar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Ja, skräck spel videon kommer!!! Kommer bli så kul att titta på, det är så kul när alla skriker o sånt!! XD

Svar: Hehe, ja! xD Om du tycker att det är kul när andra skriker i sina videos, då är nog min kommande skräck spels videon perfekt för dig! Kommer skrika skit mycket, och jag ha inte ens testat spelet än!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-19 @ 20:36:55
Postat av: Cutie

JA skräckspelsvideon!! :D Älskar skräck spel!! c: undrar såå vilket skräckspel det e!

Svar: Haha, du får vänta tills den kommer!! ;) xD Fattar själv inte ens varför jag gör dethär, men jag gör det för er!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-19 @ 20:37:48
Postat av: Anonym

Längtar till varenda än av dina videos, dom är så bra! :)

Svar: Aww, Tack!! :D
Dizzed och kirby8

2014-03-19 @ 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0