Videos På Gång!!! xD

Hej alla! :D
Jag satt här, framför min kära, KÄRA dator!! xD Och kollade på YouTube, tills jag insåg att det är FREDAG imorgon!!! :D
WOOOOHOOO!!!!! :D Im Free!!! xD
 
Nej, men! xD
Hursomhelst, imorgon ska jag.. Va, med en kompis, så jag kommer inte blogga så jätte mycket på dan då, och sen när hon åker hem så ska jag spela in en MASSA videos, så jag kommer då inte hinna blogga så mycket! ;)
Bara så att ni vet! :D
 
Men såklart kommer jag blogga på kvällen imorgon! ;)
Ahja, Som jag har sagt i... nästan alla andra inlägg! xD Så är det TUSENTALS videos på gång!! :D
 
Från veckans Super Lördag till Skräckspels videos... Skit många videos är på gång! xD
Det kommer... Iallfall minst en video denhär veckan, kanske fler! ;)
 
Ok, nog om det, nu ska jag kolla vidare på YouTube!! xD
Ahja, bloggar mera senare! xD HEJDÅ!! xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt.. Men, en fråga bara, Varför skriver du "….Va" istället för bara "Va"?

2014-03-27 @ 21:52:55
Postat av: Pumpkin

Anonym: Det är för att hon fattar inte varför man säger "Va", dizzed tycker att det låter konstigt!! XD

2014-03-27 @ 21:53:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0