Videorna Kommer Imorgon/Nån Gång Nästa Vecka! xD

Hej alla! :D
Ja, jag "Lovade" att dom nya videorna skulle komma idag MEN, jag har varit väldigt upptagen med... Spel.. Idag! xD
 
Dom kommer iallafall imorgon, eller nån gång! xD 
Och ni får vara så förannade som ni vill på mig eftersom jag har lovat i en helg nu att dom nya videorna kommer idag, MEN   Haters Gona Hate!
 
Ska iallafall nu försöka bli klar med dom så fort som möjligt, men som jag sa.. Var det igår? Helt enkelt som jag sa nån Freakin Dag så måste alla få en rast! xD
 
Och imorgon börjar Skolan och en massa Skit så.. Ja! -.-
 
Men jag LOVAR att dom kommer nästa vecka!! xD
 
Så Missa INTE Det! ;) xD
 
Ahja, bloggar mera senare, Godnatt Hörni! ;)
HEJDÅ!!! xD
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagens YouTube bild! xD
En gång en Bro, alltid en Bro! xD
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Det gör inget att dina videos kommer imorgon eller nån annan dag, förresten, så sann bild! XD

Svar: Aww, TACK!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-16 @ 21:11:28
Postat av: Anonym

Synd att det inte kommer en video idag, för jag gillar verkligen dom! :) men det gör inget! :D

Svar: Bra! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-16 @ 21:12:22
Postat av: Cutie

Älskar bilden! xD

Svar: Hehe, jag med! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-16 @ 21:12:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0