VIDEO PRAT!!! xD

Hej alla! :D
HUR MÅR NI!? >:D
Hehe.. Nej, men.. Ärligt, hur mår ni? :D
 
Ahja, vill bara "Berätta" lite om videorna jag ska göra/har gjort, för vissa av er verkar inte fatta än.. ':D
Så lite video prat blir det.. Var länge sen jag gjorde Video prat nu, och jag tycker det är så kul så.. Ja! xD
 
MEN, jag ska/gör spelvideos, inte alltid, men för det mesta! ;)
Det är för att.. Spel har alltid betydit MYCKET för mig, mer än vad ni tror! ;) 
Och jag... Älskar att spela!! :D
Jag spelar typ.. HELA tiden!! xD
 
Så det var ungefär så jag märkte att jag var en GAMER!!! xD
 
Så jag tänkte "Smink har jag aldrig direkt älskat, även om det nu är kul, SPel är mitt liv, inte smink! xD"
Så då kom jag på om att göra Spelvideos skulle kanske va nåt? xD
 
Det är inte så ofta man hittar sitt.. Alltså hittar det man ÄLSKAR, men jag tror att jag har gjort det iallafall! :D
 
 
Är jag på helt fel ämne nu? Det känns som det! xD
 
Så, jag släpper en ny video minst en gång i veckan! ;)
Och varje Lördag har jag nåt som jag kallar för "Super Lördag", där jag gör Challenges, varje Lördag! xD
Varannan "Super Lördag" gör jag en Challenge själv och varrannan "Super Lördag" gör jag challenges med en av mina kompisar eller min stora syster! xD
 
Lite annan info: Min BBF (Best Friends Forever!! xD ) Heter Paolina (Inte på riktigt.. Men! xD )
Hon kanske dyker upp i nån video i framtiden, men vi får se! ;)
 
Ni vill så gärna att jag ska visa henne i en video "Snälla, gör en Spelvideo med Paolina" eller "Kan du inte göra en Sanning eller Konka video med Paolina", Blir väldigt tacksam för varje kommentar.. Men, jag måste fråga Paolina först! xD
Paolina SKA iallafall vara med i minst 1 video, om jag nu måste tvinga henne!! >:)  MWOHAHAHAA!!! xD >:)
 
Ahja, förresten, nästa video släpps snart! ;)
Antingen kommer jag släppa svaren till frågestunden, eller så kommer nästa spelvideo up, eller bara Super Lördag denna vecka, nån av dom, vi får se!! xD
 
FÖRRESTEN, glöm inte att tipsa om vilka spel jag ska göra spelvideos av! ;)
Ni kan kommentera spel förslag på dethär inlägget, eller scrolla ner till inlägget "Förslag På Spel? ;)" 
 
Bloggar mera senare, hejdå!!! xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

"Hur mår ni?" Jag mår jätte bra, jag läser ju din blogg nu! XD Får mig alltid på gott humör! :D

Svar: Aww, TACK!!!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-11 @ 16:29:16
Postat av: Cutie

Det är så kul att du skriver så långa inlägg ibland, kul att läsa! c: är ba så trött på alla som bara lägger up en liten bild i varje inlägg och knappast skriver nånting..

Svar: Em… Tack! :D
Dizzed och kirby8

2014-03-11 @ 16:31:11
Postat av: Anonym

Jag mår bra, tacka som fråga! XD Haha, men när kommer nästa spelvideo? :D Dom är asbra! :D

Svar: Hehe, bra att du mår bra! xD Nästa spelvideo kommer.. Nog snart skulle jag tro! :) Men vi får se! xD Måste ha mer speltips.. Men annars går det bra! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-11 @ 16:32:19
Postat av: Paolina

Jag kan va med i nån video du behöver inte tvinga mig!😂😂😂

Svar: Haha, ok! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-11 @ 22:10:48
Postat av: FanGirling

WOOOW, Paolina? Är det.. Riktiga Paolina? O.O Hon som just kommenterade? COOLT!!!

Svar: Emm.. Ja, det var det! :D
Dizzed och kirby8

2014-03-11 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0