Varför Jag Är En GAMER!

Hej alla! :D
Snart kommer det upp två videos!! xD
Dom kommer upp lite senare ikväll!! xD
Nästa Super Lördag blandannat min första SpelVideo!! xD ;)
 
Så missa för sjutton INTE det! ;)
 
Ahja, det är inte det vi ska prata om nu! :)
 
Många undrar om och Varför jag är en Gamer..
Och ja, jag är en Gamer, jag spelar spel HELA tiden, när jag inte kollar på YouTube såklart! ;) :)
 
Men ärligt, vad är det för fel med att vara en tjej och spela spel hela tiden, Seriöst?
Visst, dom flesta andra tjejer håller på med smink och mode, men som jag har sagt flera tusen gånger 
Det är inte min grej! ;)
 
Jag har försökt att vara som dom andra förut, och.. Det är bara förvirrande, att låtsas vara nån man inte ens är, bara för att alla andra ska tycka om en? Wow, man kan verkligen göra nästan vad som helst för att få lite uppmärksamhet, för att synas och bli pratad med.. Jag ville vara en av dom populära i min klass, jag ville få uppmärksamhet och jag ville att någon skulle bara.. Prata med mig!
 
Hur svårt kan det vara egentligen, att bara prata med en som är utanför?
Jag ska inte säga så mycket om det, eftersom jag inte är en av dom "Populära" i klassen, jag är mest den som är där utanför!
 
Ok, om Paolina inte är sjuk är jag ju inte ensam, det är bättre att vara med sin BFF än att vara med dom andra som man knappt vet mycket om!
 
Men när Paolina är sjuk.. Vem ska jag vara med då? Visst jag har ju andra vänner också men... Dom är oftast med varandra, och inte mig, känns det som ibland!
 
 
NU är jag på helt fel ämne, jag skulle ju berätta Varför jag är en GAMER! xD
Men det är så att.. I skolan är jag inte bra på... Nånting! xD
Speciellt Matte, jag.. är inte ALLS bra i Matte! xD
 
Eller Svenska.. Eller So och No... Engelska... Hemkunskap.. ALLT helt enkelt! xD
 
Men jag är speciellt dålig i Matte, har typ.. F i betygen på Matte! xD
Läxor är inte heller nån hhöjdare direkt...
 
MEN, jag är helt enkelt inte smart i skolan!
Det finns många fler i klassen som jobbar MYCKET bättre än mig.. Te. x Paolina! xD
Jag tar oftast hjälp av läraren.. Och Paolina! xD
 
Jag känner mig helt enkelt inte så smart nä jag går i skolan! 
 
Men när jag spelar spel.. Jag vet att det här kanske låter konstigt, MEN.. Då känner jag mig faktiskt.. Bra på nåt! xD
 
Jag klarar banorna fortare än dom andra, jag klurar ut hur man ska göra, hur man ska tänkta och så...
När jag spelar spel känner jag mig som den.. Smarta personen! xD
 
Spel är det enda jag är.. Riktigt bra på! xD 
Nu låter jag kanske bara självisk, hehe! xD
 
Ahja, och så är Spel SÅ kul, Varenda dag brukade jag gråta för.. privata saker.. Men inte nu, när jag spelar spel, och kolar på YouTube förstås! xD
För när jag kollar på Te. x PewDiePie, skrattar jag och gråter aldrig! xD
Där känns det också som om jag kan vara.. Fri, vara mig själv! xD
Så YouTube och Spel är väldigt viktigt för mig! xD
 
Då har jag inte ens nämnt bloggen, bloggen känns det också som om jag kan vara mig själv! xD
 
Helt enkelt, Bloggen, YouTube och Spel är väldigt viktiga för mig! xD
 
Och när jag inte har spelat spel på några dagar eller så.. Så får jag typ.. ont i huvudet, eller nåt annat, jag vet att det låter konstigt nu, men det bara är så! xD
Jag är helt enkelt en Gamer, men inte för att jag inte har nåt liv, det är för att jag väljer att ha flera liv! xD
 
Så.. Hoppas ni förstog nu! xD
Kommentera gärna nån mer fråga om ni undrar nåt mer! xD
 
Måste gå nu, HEJDÅ!! xD
 
 
 
Denhär passar ju till det här inlägget så.. Ja! xD
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Du skriver så bra! :) Jag håller med dig, jag undrar varför dom frågar om du är en Gamer eller inte, vem bryr sig om de? Dom kanske inte mena nå illa men ändå! Älskar din blogg, den är så bra, även om man själv inte är så intresserad av spel (menade inte mig, jag tycker om spel) XD

Svar: Aww, TACK!!! xD Nej, dom kanske inte menade nånting illa, jag har inte trott det iallafall! xD och återigen TACK!!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-09 @ 09:24:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0