VåffelDagen!! xD ….Var Är Våfflorna??

Hej alla! :D
Som jag sa i det förra inlägget så va jag och Paolina idag!! xD
Jag visade henne MineCraft, och försökte övertala henne att skaffa det med!! xD
Men hon ville inte.. -.-
Än ialafall! >:)
 
Ahja, just nu sitter jag framför datorn och äter en skinksmörgås, MWOHAHAHAA!! xD
Vet inte vad som är så ondskefullt med det, men jag älskar att skratta onskefullt!! xD
 
Visste ni förresten att det var våffeldagen idag? Visste själv inte det! xD
Och jag är typ... GALEN i våfflor, det är min favvorit mat!! xD
Men jag har inga våfflor...
JAG VILL HA VÅFFLOR!!! xD
 
Vi ska iallafall äta det senare ikväll så.. Ja! xD
Måste själv förresten göra våfflorna till middagen.. -.-
 
Men Who Cares, jag älskar våfflor så!! xD
 
Ok.. Nu när ni har suttit och läst mitt inlägg om våfflor och skinksmörgåsar så... Ska jag kolla mera på YouTube!! xD
 
Ahja, bloggar mera senare!! xD
HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0