Va Dig Själv!! :D

Hej alla! :D
Shit, ni verkar gilla mina "Allvarliga" inlägg, va? ;)
Det märkts! :D
Förresten, senare ikväll/På Måndag så kommer veckans Super Lördag!! xD
 
Men nu tar jag upp dethär med att man ska vara sig själv IGEN, eftersom att vissa här inte har förståt det än! ;)
Jag har fått kommentarer som det står te. x "Du är en tjej, håll på med smink videos istället för spel!!" "Ahah, Nörd" "Du är så barnslig!!" och en massa såntdär!! xD
 
Visst, ni får ju.. "Visa era åsikter" eller nåt sånt, men ni kan inte befalla mig att göra sminkvideos istället för spelvideos och en massa såntdär, ok? 
Jag kommer inte sluta, hur mycket hat ni än skriver till mig, om det nu är "Hat" vet inte..
 
Och dethär med att kalla mig Nörd.. Haha, ja, jag tror ärligt talat att jag är en Nörd!! xD
Jag är en sånhär "FanGirl", fast för typ.. Nästan alla Skurkar, YouTubeGamers och sånt!! xD
Jag sitter vid datorn nästan.. Hela tiden!! xD Jag spelar spel hela tiden och jag älskar Fantasy och Marvel filmer!! xD 
Så du har helt rätt där! ;)
 
Och att jag kallas för Barnslig.. Ja, det är jag också!! xD
Jag är typ.. En av världens mest barnsligaste människa NÅNSIN!! xD
Jag gillar Dizney Filmer, har över tusen gosedjur och en massa sånt!! xD
 
Jag menar inte att hacka på er nu, vill bara ta upp dethär, ni har inte alls gjort nåt fel, ni sa ju bara sanningen, haha!! xD
 
Det var lite om det ja, men det råd jag har att ge till er är att.. Va bara dig själv! ;)
Jag vet att jag säger dethär nästan HELA tiden, men det öär sant! ;)
 
Låtsas inte tycka om det och det bara för att bli populär i skolan, jag har försökt det, man mår inte bra av det! xD
Va bara dig själv, tillslut hittar du nån för dig! :D
 
Jag te. x är en Ond, Gamer, som hatar Fjortizar (Förlåt Fjortizar, But Its True! ;) ) och som typ är helt CP galen eller nåt!! xD
 
Ahja, det var det.. Lilla inlägget, hehe! xD
Märkts det att jag har tråkigt? xD
 
Ahja, bloggar mera senare! ;) HEJDÅ!!! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mille

YES, en tjej som spelar spel och älskar Marvel!! :D Marry Me? ;)

2014-03-30 @ 20:35:11
Postat av: Pumpkin

Haha, gillar också Marvel!! :D E en Marvel nörd! ;) Förlåt men vilka Idioter som skriver sånt om dig!!

Svar: Dom är inga Idioter, dom hade ju faktiskt en poäng där! ;) Jag är en Nörd (Tror jag) och jag är Barnslig!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-30 @ 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0