Va Den DU Är! :D

Hej alla! :D
Idag ska jag ta upp en sak som jag ärligt talat blivit riktigt, riktigt störd på!!
 
Nämligen att man alltid ska tänka på utseendet! -.-
Man ska tydligen döma personer för deras utseende!!
Och ärligt.. Jag har blivit riktigt trött på dethär nu, orkar nästan inte ens!!
Och om ni tror att jag menar något illa, fortsätt bara att läsa! 
 
Om man har te. x glasögon, tandställning, finnar eller nåt sånt, då ska man räknas som "Ful"? -.-
Eller som andra säger "Nörd"? -.-
Man är inte en nörd för att man har glasögon och det, inte alls!
Man är en nörd om man te. x läser mycket, är väldigt smart, spelar på datorn hela tiden alltså.. Kan grejer!!
Nu när man tänker på det.. Betyder "Nörd" egentligen något dåligt? NEJ, det gör det inte!
Nörd kan betyda att man vet mer saker än andra personer!
 
I dom flesta filmerna eller TV serier eller nåt sånt har "Nördar" oftast glasögon, tandställning och finnar, FÖR ATT NÖRDAR BRYR SIG INTE OM UTSIDAN!
 
Om jag nu tänker efter.. Är nördar mycket snällare än dom mesta andra personerna jag har mött!
 
Nördar är inte fula, jag tycker faktiskt dom är gulliga! xD
 
Varför tycker förresten alla att det är fult med glasögon? Jag tycker det är gulligt!! xD Jag vill Gadamn ha glasögon!! xD
 
Och dethär med att man ska passa in, att man ska ändra sitt utseende eller nåt för att bli en av dom "Populära" i klassen eller få mer vänner eller nåt! Vad i hela!?
 
Om man vill ha fejk vänner, då kan man gärna ändra sitt utseende eller nåt, men om man vill ha RIKTIGA vänner, då ska man göra som man vill, se ut som man vill, och vara som man vill!
 
Jag själv har inte direkt.. Många vänner! xD
Jag vet hur det känns, man känner sig dissad av alla andra! 
 
Och för det mesta så springer mina vänner bara iväg från mig, medans jag bara står där helt Forever Alone! xD
 
Men Paolina gör inte sånt, Paolina är te. x en riktig vän! xD
Men mina andra vänner kan vara lite så ibland...
 
Ahja, helt enkelt, utseendet är inte allt, det är insidan, jag vet att du kanske har hört dethär typ.. Tusen gånger! xD Men det är sant, tro mig! ;)
 
Och va alltid dig själv, tillslut hittar du vänner.. Riktiga vänner! :)
 
Du är fin som du är, och om ingen idiot (Förlåt) fattar det, så är dom bara knäppa eller nåt! xD
 
Ahja, bloggar mera senare, hejdå!!! xD
 
 
Vet inte.. Vilken bild jag ska ta! xD
SÅ sann bild förresten!! xD

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Så bra skrivit!! :D Det hjälper mig mycket! :) Jag älskar att din blogg för det mesta.. Är helt oseriös, men ibland kan hjälpa andra med stora problem! :) Älskar bilden förresten!! XD

Svar: Aww, TACK!!! xD Hehe.. Ja! :D
Dizzed och kirby8

2014-03-13 @ 17:25:00
Postat av: Anonym

Gud vilket bra inlägg

Jag ha hört några kalla mig glasögonorm eller nörd för att jag har glasögon men jag struntar bara i dom :)

Dina inlägg är JÄTTE bra tycker jag :)

och din blogg är jättefin, jättebra och är rolig. :)


Svar: Det är inget fel att bli kallad för nörd, så du har rätt att inte bry dig om dom! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-14 @ 07:37:56
URL: http://brittan.se
Postat av: Britta

När jag skrev kommentaren råkade det stå att jag var anonym men det är jag Britta :)

2014-03-14 @ 07:39:06
URL: http://brittan.se
Postat av: Cutie

Har alltid blivit rädd för att bli kallad för nörd! Men nu när du skrev det inser jag att Nörd inte alls är ett dåligt ord, det är som du sa människor som gillar att läsa är extra smart och håller mycket på med datorn! Nörd är ett bra ord egentligen, du är bäst Dizzed, hade inte tänkt på det där förut!! :)

Svar: Aww, TACK så mycket!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-14 @ 15:07:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0