SpelVideo Frågor!! xD

Hej alla! :D
Jag tännkte berätta lite om.. Mina spelvideos eftersom.. Jag har inget vettigt för mig så.. Ja! xD
 
När Kommer Du Släppa Din Första Spelvideo?

Svar: Så fort som den är klar!! xD Måste spela in den först! ;) xD
 
Vilket Spel Har DU Valt Till Din Första Spelvideo?

Svar: Jag funderar fortfarande, men jag tror att det kommer att bli Drago Adventure! xD
 
Ni kan spela det HÄR!
 
 
 
Kommer Din Första Spelvideo Vara I Olika Delar? Hur Många Isåfall?

Svar: Ja, det kommer det! xD Och det kommer att vara i.. Ungefär 3 delar antar jag! xD
 
 
Kommer Du Att Vara Huvudrollen I Spelet?
 
Svar: Vem ska jag annars vara? xD
 
 
Kommer Någon Av Dina Vänner/Din Syster Vara Med? Om Inte, Kommer Dom Att Vara Med I Nån Spelvideo Alls?

Svar: I min första spelvideo kommer det INTE vara nån kompis/Min syster vara med i, Bara jag! xD
Min syster och jag ska göra en spelvideo.. Nån gång har vi bestämmt! xD Mina kompisar vet jag inte om dom ska vara med i nån spelvideo, hoppas det, bara om dom ställer upp! ;)
 
 
Vilket Spel Ska Du Och Din Syster Använda Till Spelvideon?

Svar: Vi funderar på ett operasions-spel, alltså, när man är doktor och så! xD Annars vet jag inte! :)
 
 
Gillar Du Spel?

Svar: Nej, jag ÄLSKAR spel! xD
 
 
Hehe, detdär händer mig VARJE dag! xD
Kommer Du Bara Göra Spelvideos På Datorn Eller Kommer Du Göra På Mobilen Eller TV Också?

Svar: Om jag ska vara ärlig så är det lättast på datorn, men SÅKLART ska jag göra spelvideos på Tv:en och Mobilen också! xD
 
 
Vilka Spel På Mobilen, TV och Datorn Ska Du Göra En Spelvideo Av?

Svar: Mobilen: Geometry Dash, Flappy Bird (Tror jag xD ) Bad Piggies! ;)  TV: Super Mario Bros och Dizney infinity vad jag vet nu! ;)  Datorn: somsagt Drago Adventure, Pac Man, Tjeje Spel och mer! xD
 
 
Älskar Du Att Göra Spelvideos?

Svar: Ja, det är JÄTTE KUL!! xD
 
 
Det var allt, förlåt om jag svarar på för mycket frågor den senaste tiden, jag ÄLSKAR bara att svara på frågor! xD
Men ville bara att ni skulle veta lite mer om mina Spelvideos! ;) ....Om ni ens bryr er? xD
 
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Du är bara bäst! XD Du får oss alltid att skratta, både via dina videos eller inlägg! XD DizzedArmy Forever!! :3

Svar: Aww, Tack!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-05 @ 21:04:14
Postat av: Cutie

"Ska Du Spela Huvudrollen I Spelen" "Vem ska man annars va?" hahaha!! xD Det är så sant! xD Älskar din blogg, är också en DizzedArmy! c: jag längtar så till din första spelvideo!! Och när kommer svaren till frågestunden? c:

Svar: Hehe, tack! xD Svaren till frågestunden kommer faktiskt snart, om några dagar eller nåt! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-05 @ 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0