SPEL!!!!! xD

Hej alla! :D
Jag är en idiot, jag lovade er idag att nästa video ska komma upp men när jag sa det glömde jag att jag skulle till stan idag, och nu när jag kom hem ifrån stan så är det SÅKLART för mörkt ute för att göra en video! 
För att.. Jag måst spela in videon ute, hehe! xD
 
Och jag slog ju vd med er, att om jag inte laddade upp en ny video idag så skulle jag ladda upp två videos imorgon istället, hur dåliga eller pinsamma dom videorna än är! xD
Ni kan läsa om när jag slog vad mer er HÄR!
 
I stan förresten, så hittade jag en spel affär!! xD
My Dream!! xD
Men, där kunde man "Provspela" en massa videospel, och det gjorde jag!! xD
Det var skitkul!! Jag spelade typ Dark Souls 2 i flera timmar där!! xD
 
Och så köpte jag Super Mario Bros 3D World!! xD
Kommer bli så kul att spela det!!
SKa kanske göra en spelvideo om när jag spelar det, vad tycker ni?? ;)
 
Ahja, måste gå nu, bloggar mera senare! xD
HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen en tjej som älskar spel!! :D

2014-03-21 @ 19:43:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0