Spel GALEN!!! xD

Hej alla! :D
Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket tidigare idag, men jag har börjat med ett nytt spel som jag nästan bara inte kan släppa nu!! xD
MineCraft!! xD
 
Ja, jag har börjat med MineCraft nu, det är... Roligare än vad jag trodde faktiskt!! xD
Jag ÄLSKAR det!! xD
 
Sån är jag, så fort jag upptäcker ett nytt spel kan jag inte sluta spela det!! xD
 
Så det är därför! :)
 
Senare idag KANSKE det kommer en ny video, antingen kommer den idag eller imorgon! ;)
 
Så missa inte det! ;)
 
Glöm inte att tipsa om Challenges och Spel till mina spelvideos också! xD
Senare kommer det ett MYCKET roligare inlägg, lovar!! xD
 
Bloggar mera senare, hejdå!! xD


Detdär är jag om jag träffar PewDiePIe eller Cry!! xD

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

Åhh längtar till nästa spelvideo!! XD

Svar: Aww, TACK!!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-14 @ 18:44:34
Postat av: Anonym

Ja, äntligen en tjej som spelar Minecraft!! :D Äntligen en tjej som ä en Gamer också!! ;)

Svar: Hehe! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-14 @ 18:45:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0