SkräckSpel!? xD

Hej alla! :D
Idag har det.. Varit en väldigt jobbig dag antar jag... 
Nu när jag är tvungen att vara tillbaka i skolan, och det är bara tufft! -.-
 
Men, HEY, det klarar jag! :D
Kände mig mycket bättre desutom när jag slog mig ner och kollade på PewDiePie!! xD
 
Och så va jag och Paolina idag, så det var kul!! xD
FÖRRESTEN, nu har jag nästan tvingat Paolina att vara med i en video! :D
Hehe, Nej, men hon kommer dyka upp på en video i framtiden, vet bara inte när! ;)
Kanske snart! xD
 
OCH jag har både lovat er och mig själv att göra en spelvideo om när jag spelar ett SkräckSpel... 
Hehe... ':D
Har alltid varit rädd för.. Te. x Spök historier och sånt, MEN, dethär gör jag för er! ;)
 
Videon kommer snart!! xD
 
Så missa FÖR SJUTTON inte det!!! ;) xD 
 
Måste bara hitta ett ganska vänligt, men ändå läskigt, SkräckSPel... 
Kommentera gärna om du vet nåt eller så! ;)
 
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD



Detdär är SÅ jag!!! 😝
Jag älskar mat... MWOHAHAHHAA!!!! xD 

Kommentarer
Postat av: Pumpkin

JAA!! Kan inte vänta!! c: har alltid undrat hur Paolina ser ut!! XD Hon verkar så snäll! c: o det är så snällt av dig att spela ett skräckspel även om du inte.. Typ vågar! XD Du gör det för dina fans! ;)

Svar: Ja.. Hehe! xD Men jo, jag SKA våga!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-12 @ 18:32:14
Postat av: Cutie

Ja, äntligen får jag se Paolina!! c: älskar dina YouTube bilder!!! xD Dom är både roliga och HELT sanna! xD

Svar: Haha, TACK!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-12 @ 18:34:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0