Topp 3 BÄSTA Data Spelen! xD

Hej alla! :D
Ja, jag har ju redan lovat er att jag ska göra en spelvideo om när jag spelar ett skräckspel... Hehe! xD
Är till och med rädd för spökhistorier så.. Ja, det här lär bli kul... ':D
 
Iallafall jag behöver tips på både Spel och Challenges fortfarande! xD
Så kommentera gärna mer!! xD
Vilket typ av spel eller nåt sånt! :D
 
Ahja, detdär har jag ju babblat om ett tag nu! xD
Så det jag ska babbla om nu är.. Spel! 

Jag vet vad ni kanske tänker:
"Suprise" -.-
 
Men.. Dethär är ju en Spel Blogg, Så.. Ja! xD
Men det var ju ganska längesen känner jag nu sen jag gjorde en "Topp 3 BÄSTA Data-Spelen" så.. Det kommer jag göra nu! ;)
 
Så medans ni väntar på mina nya videos (Som troligen kommer släppas i natt eller nåt sånt! xD ) så kan ni spela spel!! xD
 
Ok, jag har bara inget annat att skriva om just nu.. SÅ vi kör! xD
 
1. Drago Adventure!
 

 
Ok, innan ni säger det "Jag har tipsat om det här för mycket nu" men jag orkar inte leta upp nåt annat just nu! xD
Men på dethär är man den orange draken och ska typ rädda världen eller nåt! xD
 
Det är både kul och gulligt, så det är därför den är NR 1 just nu! ;)
 
Ni kan spela det HÄR!
 
Det är till och med dethär spelet jag spelar till min första Spel Video ju! xD
Så det betyder väldigt mycket för mig! xD
 
 
2. Bomb It!
 

 
 
 
 
"Kom med nåt nytt, Dizzed!" JAG VET, jag vet! Men orkar inte leta upp något annat! xD
Och så var det ju längesen jag tipsade om dom här spelen, så varför inte? ;)
 
Men dethär är iallafall jätte kul! xD
Man kan spela både själv, eller med vänner! xD
Man får välja karaktär, kläder och ja.. Det! xD
 
Ni kan spela det HÄR!
 
 
3. Frizzle Fras!
 

Har ingen bra bild på den.. Hehe! xD
JAG VET, har redan tipsat om dom här spelen MEN, det var ju ett tag sen! xD
 
Och dom som har missat det kan ju få spela det nu. Eller nåt! xD
 
Men här är man iallafall den lila fluffiga bollen! xD
Man ska samla alla nyklar och HELST alla små mini Frizzles (Dom fluffiga gröna/gula bollarna) och klara alla banor! xD
 
Du kan spela det HÄR!
 
Så det var mina tips, nästa gång jag tipsar om mer data spel ska det såklart vara sånna som jag inte har tipsat om förut! xD
Men jag hinner inte det just nu eftersom jag ska spela in dom två nya videorna, och det kan ju ta ett tag! xD
 
Men dom två nya videorna kommer snart, senare idag! ;)
 
Så missa INTE det! xD
 
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!! xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, din blogg är så rolig! :D

Svar: Aww, TACK!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-16 @ 15:38:32
Postat av: Pumpkin

Vem bryr sig om du redan har tipsat dom, dom är ju inte mindre awesome för det! XD jag längtar till din nästa video!!

Svar: Hehe, ja! xD Bra att du längtar till nästa video, själv tycker jag att mina videos är skitdåliga, men jag fortsätter med dom på grund av er, ni gör min dröm sann! :D
Dizzed och kirby8

2014-03-16 @ 15:39:21
Postat av: Pumpkin

Förresten, det gör inget om du inte gör nån direkt challenge i veckans Super lördag, vi älskar vad du än gör! XD

Svar: Bra! xD Vet inte vilket Challenge jag ska ha så jag kanske bara ska göra nåt! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-16 @ 15:40:17
Postat av: Cutie

Ja du ska spela ett skräckspel!! :D ser iframimot den videon!! c: älskar skräckspel och det är alltid jätte kul när någon spelar det och blir rädd o skriker eller nåt! c:

Svar: Hehe, där håller jag med, älskar att se andra bli rädda när dom spelar skräckspel.. Men jag vet ändå inte om jag vågar det själv, haha! xD Men nu har jag redan lovat er så.. YOLO! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-16 @ 15:41:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0