SKIT Mycket Videos På Gång! ;) xD

Hej alla! :D
Shit, jag har HELT glömt bort bloggandet idag, hur kan jag det!?
Det blir väll mycket med skolan, nu när helgen är slut!
Sådet är väll därför.. xD
 
Iallafall, nyss har jag kollat på YouTube... Rättare sagt: Hela dan har jag kollat på YouTube! xD
När jag inte har spelat spel, förstås! xD
 
Men alla behöver en paus nån gång, va? ;)
Hursomhelst, jag vill även bara söga att det är skit mycket nya videos på gång!! xD
Skräckspels videon (Som jag tror kommer nån gång i veckan! ;) ), Nästa Drago Adventure (Den första delen vart ett fiasko, så jag hoppas att nästa del blir bättre! xD, Veckans Super Lördag såklart, Svaren Till Frågestunden, och en massa andra vloggar och spelvideos!!! xD
 
Några av dom videorna kommer denna vecka, jag LOVAR det! ;)
Och nu LOVAR jag det, inte som jag gjorde förut: Att jag lovade det men ändå inte gjorde det!! xD
Men denhär gången verkligen LOVAR jag! xD
 
Och förresten, självklart blir det bättre uppdatering imorgon! ;)
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!! xD
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är en videoblogg?

2014-03-24 @ 21:44:15
Postat av: Anonym

Vlogg menade jag

Svar: Det är precis som du sa först: En VideoBlogg! :D Typ att man berättar om sin dag, vad som har hänt eller saker man är helt störd på! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-24 @ 21:45:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0