Recention (?) - Super Mario 3D World!! xD

Hej alla! :D
Tänkte börja med att.. Typ Bedömma spel, så jag börjar med det nya Super Mario 3D World!! xD
Det är till Wii U och upp till 4 spelare!
Man kan vara: Mario (Såklart), Luigi, Toad och.. Peach! :D
 
Det är faktiskt det första Super Mario spelet till Wii som Peach är med! xD (Vad jag vet! ;) )
Man undrar ju lite första gången VEM Bowser kidnappar om det inte är Peach! xD
 
 
Det som också är nytt är nog Katt Kraften! ;)
Som man kan få genom att ta en "Bjällra" i spelet! xD
 
 
Vet faktiskt inte varför Mario blir en gul katt och inte en röd! xD
Men gul är min favoritfärg, och jag är alltid Mario... Så... Det passar mig iallafall! :D
 
Det finns inte bara kattkraften, utan flera andra olika som ni får komma på själva vilka! ;)
 
 
Super Mario 3D World är verkligen ett SUPER KUL spel, med vänner (Även att jag inte har spelat dethär med någon annan vän än Paolina xD ) eller familj! xD
 
 
Rekomenderar det VERKLIGEN! ;)
Jag ger det 5 av 5 Stjärnor!! xD
Det var det tipset! xD
 
Ahja, bloggar mera senare! ;)
HEJDÅ!! xD
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN en blogg som inte handlar om Skönhet eller Vardag, är så himla trött på dom bloggarna! -.- Men din blogg e bäst!! :D

2014-03-27 @ 17:17:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0