Ny Video Ikväll!! xD

Hej alla! :D
Nyss har jag varit ute och filmat min nya video - Ja, jag sa ju att den kommer idag! ;)
Men nu är jag iskall!! xD
 
Ahja, nu är det bara att redigera den, sen så är man klar! ;)
Så videon kommer väll... Senare ikväll! xD
Faktiskt, så tror jag faktiskt att det kommer TVÅ videos idag!! xD
YAY!!! xD
 
Så missa FÖR SJUTTON inte det! ;)
 
Förresten, idag var jag och Paolina! :D
Och jag köpte Super Mario Bros 3D World igår, så det har vi spelat typ.. hela dan!! xD
Nej, Paolina är inte en Gamer, bara jag! xD
Men hon gillar spel, bara... Att hon inte är lika beroende av det som jag är! xD
 
Ahja, bloggar mera senare, då kommer video upp! ;)
HEJDÅ!!! xD


Såhär känner jag mig nu! 😝
Like An Boss! 😎

Kommentarer
Postat av: Anonym

Paolina=Pewds Dizzed=Cry! XD På bilden! :D (Om du vet vilka dom är)

Svar: Såklart jag vet vilka dom är!! xD Jag prenumerera på dom på YouTube och jag är ett av deras största fan!! xD Bra att jag fick bli Cry, han är bäst!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-22 @ 18:46:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0