Nästa Video - Kommer Snart! ;)

Hej alla! :D
Jag och Paolina hade jätte kul idag!! xD
Vad gjorde vi? Jo vi.... Spelade Super Mario 3D Wolrd (Igen xD ) och åt popcorn.... xD
Det var typ allt vi gjorde!! xD
 
Men nu har jag kollat runt på YouTube, hehe... älskar YouTube! xD
Och spelat MineCraft!! xD
 
Så det var lite kort om min dag idag! xD
Förresten, snart kommer nästa video!! xD
Kanske idag, vet inte, vi får se!! xD
Har märkt att jag verkligen.. älskar att göra videos!! xD
Det är så kul, och det blir ännu bättre med alla snälla kommentarer jag får av er!! xD
Tack så mycket! xD
 
Och då ska jg också säga att det inte är så himla långt tills nästa spelvideo kommer! ;)
Skräckspels video ja... Varför lovade jag det, att jag skulle spela ett skräckspel när jag till och med kan bli rädd för nästan.. Vad som helst!? xD
 
Ahja, jag glör det för er, hörni! ;)
Glöm inte det! xD
 
OK, ett litet Random inlägg, ja! xD
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0