Min Första SpelVideo!! xD

Hej alla! :D
Just nu är det en sån där stund där jag bara känner för at skratta onskefullt!! >:)
Fråga inte varför!! xD
 
Ahja, här kommer min första spelvideo iallafall, jag har pratat länge om den men nu kommer den! xD
Kom ihåg att jag inte alls är så väldigt nöjd med den, den är skit dålig enligt mig, men det är min första, så var snäll mot den! xD
 
Den kommer här! ;) :)
 
 
 
 
Vill ni också spela dethär spelet?
Om du vill det så Klicka HÄR!
 
Glöm inte att kommentera vad du tycker! ;)
Jag behöver också fler spel förslag till mina andra spelvideos, det kan du tipsa om i inlägget under! xD
 
Senare ikväll kommer det en till video också, veckans Super Lördag, det blir mycket idag! xD
 
Bloggar mera senare, HEJDÅ!!!! xD

Kommentarer
Postat av: Cutie

Så bra jue! Trodde ärligt talat att de skulle va mycket värre, du är en av dom bästa bloggarna/YouTubaren jag vet! c:

Svar: Aww, Tack!! xD Du förstår inte hur glad jag blev av det! :)
Dizzed och kirby8

2014-03-09 @ 21:05:54
Postat av: Pumpkin

Gud vad bra! Nästa del nue!! XD

Svar: Hehe! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-09 @ 21:06:19
Postat av: Anonym

O.O ..Vill du bli min flickvänn?

Svar: ….. xD
Dizzed och kirby8

2014-03-09 @ 21:07:29
Postat av: Micke

Den var ju bra! Bättre än dom andra tjej YouTubarnas videos! :)

Svar: Aww, TACK!!!! xD
Dizzed och kirby8

2014-03-09 @ 21:08:18
Postat av: Anonym

Det är alltid segt i början, och man brukar prata skit tyst, men dethär.. Wow säger jag bara, du är ny på YouTube och du är inte blyg och typ viskar i dina videos, du pratar och har dina egna åsikter, längtar till nästa del!! ;)

Svar: TACK!!! xD Ja, det är alltid segt i början, men det är det för alla som börjar med att lägga upp sina videos! ;) xD
Dizzed och kirby8

2014-03-09 @ 21:09:45
Postat av: FanGirling

"Jag vet, denhär spelvideon vart.. Inte så bra, men nån gång kommer jag få en lyckad SpelVideo, OK?" Hahaha!! Kan inte sluta skratta, men denhär VAR lyckad, DIzzed, Du är bäst! c:

Svar: Aww, TACK så mycket!! xD Men nån gång kommer jag få en BÄTTRE spelvideo!! >:)
Dizzed och kirby8

2014-03-09 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0