Sanningen Om Mig..

Hej alla! :D
Ville bara berätta lite om.. Typ vad som helst! xD
Dethär kanske blir det första allvarliga inlägget hitils från mig.. Men ville bara berätta er en sak...
 
Förut.. Har jag faktiskt låtsas vara nån jag inte ens var... Och det var nog den mest jobbigaste och mest förvirrande tiden jag nånsin haft hittils...
Jag försökte passa in, försökte vara som dom andra, dom där... Populära tjejerna i min klass..
Jag klädde mig som alla andra, jag ändrade mig som alla andra, jag pratade som alla andra.. Allt möjligt!
Jo, jag kanske fick mer uppmärksamhet, och jag kanske fick fler vänner, men.. Jag var ju aldrig lycklig..
Det var aldrig.. Jag, allt kändes så fel... Inom mig var jag alltid den där Dizzed jag är nu!
 
Allt blev bara jobbigare och jobbigare, jag grät varje dag och hade en sån där "Klump" i magen... Det var bara jobbigt!
 
Orkade inte göra någonting efter skolan, allt var bara jobbigt!
 
Jag kände att jag inte behövde det här... Varför skulle jag ens ändra mig till nån jag inte var? Jo, visst, jag fick mer vänner.. Men, om dom var "Riktiga" vänner skulle dom ha accepterat mig för den jag var för länge sen! Istället för att pratat bakom ryggen för mig, dom trodde att jag inte hörde.. Allt detdär skvallret om mig! Jag ville bara... Passa in! Bli en av dom populära!
 
Men var det verkligen värt det? Nej, juste, dom får för stjutton säga vad dom vill om mig, men jag kan ALDRIG, och då menar jag Aldrig förändras, hur mycket jag än försökte, det är omöjligt att förändras!
 
Nu när jag tänker på det... Jag är faktiskt MYCKET mer lycklig nu när jag är den jag är, och inte låtsas vara någon annan!
 
Jag böjade skriva mer och mer på bloggen, det.. Var som om jag kunde vara den jag är här! Allt blev bättre!
 
Faktiskt.. Nu när jag tänker på det.. Så kanske jag inte hade några "Riktiga" vänner, förutom Paolina, förtsås! xD
 
Jag tänkte på det här länge och jag började ta för mig vad jag tyckte, vågade va den jag var!
Dendär.. Perfekta tjejen jag var förut är borta! Jag är den jag är! Jag är Dizzed! En Barnslig och Galen GAMER, som är stålt över att vara.. Jag! xD
 
Känns så himla skönt att få det sagt!! xD
Nu när ni vet lite om mig så... Ja! xD Känns lite konstigt att skriva ett seriöst inlägg för första gången, haha! xD
Äh, vem bryr sig, hoppas ni blev nöjda iallafall, bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 
Randy får mig alltid att bli glad!! xD He Is So Cute!<3 xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är dethär en saga du ska börja på eller? För det var länge sen du gjorde en saga, och du är så bra på att skriva o så!

2014-03-03 @ 22:03:35
Postat av: Pumpkin

DET ÄR INTE EN SAGA, Anonym!! Dizzed berättade om sitt liv! Tycker att det är väldigt modigt det du gör och så, DIzzed, att du vågar berätta vad som egentligen har hänt! För att dom flesta (Som jag) älskar att du är den du är, Dizzed! Och så var du int det förut, det är så starkt och modigt att skriva ett sånt här inlägg, va den du e, du är bäst, Dizzed! XD

2014-03-03 @ 22:05:54
Postat av: Anonym

Åh… Ok, Pumpkin, nu fattar jag! :D

2014-03-03 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0