Idag, YAY!! xD

Hej alla! :D
Nu lag jag till ett "Yay" på rubriken, känns lite tråkigt att bara skriva "Idag" xD.
 
Ahja, idag var det ingen skola för mig heller Förkylningar Äger!! xD
Ok, det gör dom inte, men! ;)
 
Måste iallafall tillbaka till skolan imorgon, HUR FÖRKYLD JAG ÄN KOMMER ATT BLI! -.-
Kul.... -.-
 
MEN, medans alla andra gick i skolan har jag spelat in början av nästa SPelVideo! ;)
Jag släpper den snart! ;)
OMG! Är det nästa del av Drago Adventure?  NEJ, det är det inte!! >:)  Det är ett spel en läsare ville att jag skulle spela, så den kommer snart ut! ;)
 
Ni vill mest att jag ska spela Quiz, Dejtingspel och SKräckspel har jag märkt!! xD
Hehe... Ja, Jag ska göra en spelvideo om när jag spelar ett skräckspel.. Jag gör det för er! :D
 
Ahja, bloggar mera senare, hejdå!! xD
 
 
 
Ja... Så gör jag när.. Vem som helst nämner Cry eller PewDiePie!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0