Idag! xD

Hej alla! :D
Nu tänkte jag bara göra ett vanligt "Idag" inlägg! xD
MEN idag kommer det KANSKE två nya videos från mig! ;)
Svaren ifrån frågestunden och veckans Super Lördag!! xD
 
Jag har helt kört fast på veckans Super Lördag, jag vet inte alls vilken Challenge jag ska göra!! xD
Ja, jag vet, Veckans Super Lördag släpps igen på en Söndag, men jag tror nog att vi båda visste att den skulle göra det! xD
 
Även en ny sak som jag kommer få idag är MineCraft, alltså jag kommer få köpa MineCraft med mina egna pengar! xD
Har innan bara spelat Demo! xD
 
Ahja, bloggar mera senare! xD
HEJDÅ!!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0