Idag!! xD

Hej alla! :D
Tänkte berätta lite om idag!! xD
Men idag ska jag spela in svaren till min Frågestund!! xD
Och det är tänkt att video släpps ikväll! xD
 
Men, HEY, det är Fredag!!! xD
ÄNTLIGEN FRI FRÅN SKOLAN!!!! xD
 
Men ni kan vara säkra på att det kommer en ny video imorgon också, nämligen nästa Super Lördag!!! xD
 
Så missa FÖR SJUTTON inte det! ;)
 
Förresten, en sak som jag har tänkt på ett tag nu...
Jag är skit blyg när jag pratar med andra! xD
Till och med när jag pratar med någon annan FRÅN MIN KLASS, kan jag bli blyg!! xD
 
Jag fattar typ inte vad jag ska säga!! xD
Men när jag gör videos till bloggen.. Då är jag inte alls blyg!! xD
Jag bara pratar på! xD
 
Hehe.. Ja! xD
Förresten, en till sak.. Är det bara jag som har märkt att jag är helt beroende av denhär smiley -> xD
Använder den typ.. hela tiden!!! xD
 
Men missa inte att det KANSKE kommer en ny video ikväll, svaren till Frågestunden!! xD
Och glöm inte att tipsa om alla Challenges ni kan komma på på inlägget under! ;)
Eller att tipsa om vilka spel jag ska göra spelvideos av!! xD
 
Ahja, bloggar mera senare, HEJDÅ!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0